Alla mina nagellack

Jag har nu fotograferat alla mina nagellack, bara för att visa er hur många jag har att välja mellan, så jag har alltid något som passar just den klädstilen jag ska använda mig av varje dag.
Jag har sammanlagt 32 stycken nagellack från Depend (de är ju så billiga). Så det betyder att jag spenderat runt 8OO kronor på mina nagellack från Depend (de kostar ju 25kr/st).







Jag har delat upp de i olika 'kategorier' så att säga, de längst upp är ju mer.. Udda så att säga. De som är på andra plats är mina två set av fransk manikyr. Tredje bilden är de lite rosa aktiga nagellacken. Fjärde är de mer mörkare. Femte är de som 'skriker' och de sticker ut mer. Sjätte är de mer mjuka, krämiga. Och den sista är mina genomskinliga och top coat samt base coat, och ett glittrigt.

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0