Vinn presentkort

Jag ska nu delta i en av Foki's tävlingar ännu en gång, får se om jag har lyckan med mig.
Denna gången handlar det om hemsidan Saray.se och om ni vill läsa vad Foki skrivit om tävlingen så klickar ni bara här, eller här.

Det man kan vinna är presentkort på antingen 700kr eller 300kr att handla förSaray.se, låter magiskt eller hur? Så varför inte läsa lite mer ingående på Foki's sida..


"Denna bild är uppdelad i två länkar, klicka och se var ni hamnar?"

/J

Amanda

Hejsan ! Gör du designer ? :)

Ha det bra !

2010-07-23 | 00:38:18 | http://otroliga.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0