Twilight Eclipse

Denna film har jag nog snart på datorn, men schh, säg inget till någon. Fast, jag laddar ju ner lagligt så ha-ha.

På tal om någonting helt annat så är det riktigt jäkla varmt här idag, jag sitter i piratbyxor och bikiniöverdel och skriver på datorn, väntar på att Makky ska komma tillbaka från affären med nytt schampoo och balsam, behöver det när jag duschar hihi! Har lust att bada idag, men var vet jag inte... Det är inte precis så att jag vet var alla badställen ligger här eller så, men åh.. Har verkligen ett sug på att bada!

Jag skriver inte mycket i bloggen då det är sommarlov nu, sommar, sol, bad (inte alls), så jag har ju annat för mig än att sitta och nörda framför datorn. Så det blir inte så mycket inlägg jag skriver här, synd...

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0