Svårt att sova

Sitter och pillar med datorn då jag inte har något annat att göra, visst.. Jag kan ju sova men det är det som är problemet, jag kan inte sova, vill inte sova heller för den delen, vill inte somna ensam och vakna ensam, det kommer vara kallt! Jag vill ha min älskling bredvid mig hela natten, känna hans andetag i min nacke, hans varma armar runt om mig och våra ben som ihopflätade för att hålla värmen ännu mer. Jag har inte ens orkat fixa min säng sedan i morse, har slängt allt på den och den ser ut som ett bombnedslag.
Klockan är snart två och jag är knappt trött, blir nog trött om jag stänger av tv:n och datorn, och lägger mig i sängen, men som sagt så vill jag inte!

Idag (igår kan man väl säga då den är över 12) så följde Lovisa med mig till stallet, hon fick träffa hästarna som hon nog inte gjort på ett tag, samt rida lite på snutten min, tror hon gillade det iallafall hihi.
Nej nu ska jag försöka somna, om jag nu kan vill säga!








/J

yanah

är det en riktig tatuering han har på bröstet?

2010-07-28 | 11:57:54 | http://yanah.blogg.se/
Lovisa

Jag gillade det massor!:D Gärna igen.

2010-08-13 | 13:56:37 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0