Skärsjön

Idag har jag och Makky umgåtts med Friberg, Emmo och Anna (och lite Amanda sedan), vi åkte till en jättefin sjö som heter Skärsjön som ligger i Kungsbacka någonstans, eller Fjärås (?)... Vattnet var nästan klarblått och inte så värst kallt. Där tillbringade vi en tid tillsammans och sedan drog vi oss vidare till en golfbana där Amanda jobbar i en kiosk. Där fick vi varsinn korv, en dricka att dela på samt en glass.
Jag och Emmo började sedan med en pengajakt under plankorna där folk stod och betalade, och det visade sig att de hade tappat mer pengar än var vi trodde, vi tjänade ihop runt 65 kronor eller någonting! Att folk tappar femmor och tior, knäppgökar hihi!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0