Midsommar 2010

Här kommer nu mina bilder från min midsommar i Timrå tillsammans med ett gäng filippiner, två Ukrainska tjejer och två svenskar (tre med mig).
Alla bilder jag tagit där uppe kommer inte att komma ut på bloggen direkt utan kommer att dyka upp då och då under dagarna som går, och ibland kommer det att vara stora bildbomber då bilderna är sammanhängande, som nu till exempel!















"Inte dåligt för att vara våran första egna minimidsommarstång?"


"En av mina favoritbilder!!"

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0