Göteborg

Sådärja, nu är jag och Makky i blöta Göteborg. Det gick väldigt bra igår att köra bil (har inte skrivit det men bilade ner till Göteborg från Härnösand) hit ner! Makky var duktig och höll sig vaken, dock har han ingen AC i sin bil så vi båda höll på att svettas som grisar i princip hela tiden hihi!

Snart ska jag ner till stallet efter en 3 veckors stalledighet, dock regnar det, men det hindrar inte mig idag! En snabb uppdatering bara, nu blir det inget mer skriveri just nu!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0