15 snabba

Ja, många av mina kompisar och ni andra som läser min blogg kanske undrar hur det egentligen ser ut där uppe där min pojkvän bor och det jag pratar om hela tiden "Härnösand, Härnösand, Härnösand." Jo, det ska jag visa er nu, på 15 bilder, man kan se hela Härnösand från en platå där dem har skidbackar.


"Vårdkasen heter det där skidbackarna är och denna utsiktsplats"








"I det huset, som nu är grönt då bilden togs den första veckan jag var där uppe nu i somras, där bor jag när jag är där uppe!"






"Bild fotad av Makky"

/J

M

Sv: Haha, vad trodde du inte jag gjorde när jag tittade på den här videon då? :P Golden Beach, låter som ett dyrt hotell. Var det det? :D

2010-07-31 | 20:11:46 | http://flowerdrops.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0