Trött som attan, och hungrig..

Är just nu jätte trött och jättehungrig. Suttit och pillat med min iPod hela tiden känns det som, försökt fixa så jag kan ladda ner spel och apps gratis, och nu kan jag, äntligen!

Föresten, visste ni att man inte får säga "Herre jesus" eller vad min lärare nu sa, hon sa det och sedan sa hon att "Nej så får man inte säga", varför inte det?

Gjorde en bloggheader till Cassandra igår, en tjej jag inte ens träffat än (vad sägs om att göra det snart?). Hennes namn är en länk till hennes blogg, och ni kan väl få en till här.

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0