THE COLOSSAL VOLUM' EXPRESS

Köpte en ny mascara igår, och har nu invigt den, mitt omdöme om den var/är att den täcker alla ögonfransar, ma behöver inte anstränga sig för att fransarna ska få färg. Det var en mjuk, härlig borste och jag gillar den, hittills iallafall, nu får vi se om den torkar snabbt också, vilket jag hoppas på att den gör, orkar inte vänta på att den ska torka... Behöver att den ska torka så jag kan "borsta" mina ögonfransar, för mina är så jobbiga så det ser ut som att jag har stora fransar, men det är bara att dem alltid klibbar ihop sig, vilken mascara jag än använder mig av..


Borsten ser inte exakt ut så men jaja, hittade ingen annan.
Köpte den på KICKS för ungefär 135:-
/J

Sanna

Den har jag faktiskt också köpt nu. Dock inte invigt den än!

2010-01-14 | 12:27:13 | http://sannakumlins.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0