Thailand

Har nu sett att nästan alla "kända" bloggerskor är i Thailand, eller har varit där, Foki, Kenza, ja nästan alla, + att två i min klass har varit där. Jag vill tillbaka dit nu, nu, nu, nu. men nej, mamma och pappa håller på att fixa någon resa till Cypern, jag vill inte ens dit? Men jag får inte följa med iallafall säger dem, nehe...

Jag vill nog ändå stanna hemma med hästen min, och ta hand om honom, även om det då var två år sedan nu som jag var utomlands senast, och det var Thailand det!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0