Stallet upphöjt med två.

Idag hade jag och mamma utsläppet i stallet, kallt, mysigt, trött och ja allt sådant kände man. Jag tog ut alla hästar, helt själv, jag vet att jag är duktig. Mamma mockade Ljúfurs box så fint, och sedan var vi faktiskt klara. Så vi åkte hem, åt frukost och sedan vid halv 2 tiden så åkte vi ner till stallet igen, hurtiga är vad vi är, det sa iallafall Cicci i stallet. Jag red, red ut lite, och det var riktigt äckligt halt.. Usch.. Men det gick bra! Inga brutna ben på vare sig hästen eller jag.

/J






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0