Övningskörnings-bruttan!

Var precis ute och övningskörde med pappa min. Det gick inte bra i början, det är ett säkert fakta. Men sedan när jag väl kom ihåg lite mer av det jag gjort innan, så fattade jag faktiskt mer med koppling och blabla. Så det gick bra lite mer i slutet, fick även testa att halka lite med bilen, man måste ju passa på nu när det väl är halt ute, så slipper man betala för det. Läskigt som tusan var det, det ska ni veta.

Får faktiskt ta och börja köra mer nu, det kanske kan bli mitt sena nyårslöfte? Jo, varför inte. Så får det bli! Och att jag ska sluta röka.. Öh? Jag röker inte ens hehe!♥

/J

Cassandra

FYYYYYYY vilken snygg blogg du fick :D

2010-01-11 | 22:38:25 | http://windsofchange.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0