Övningskörning

Var precis ute med pappa och körde lite, dock fortfarande på en stor parkering då jag ännu inte är redo för vägarna, men jag körde ju ändå, visst? Det gick mycket bättre än de andra gångerna som jag kört, så HAHA på er som inte tror på att jag kan köra. Fick även backa, vilket var lite halvläskigt, har inte kört in i någonting än som tur var, och jag hoppas på att inte göra det (peppar peppar).

Det är inte långt kvar tills lovet, tycker jag då men.. Det är min åsikt, vecka 7 är jag borta, då är jag 8O mil hemifrån, och är hos min älskade pojkvän och gullar med honom och hans familj, mysigt. Och veckan efter lovet på måndagen där så fyller jag det stora talet 18, nice nice!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0