Ny bloggdesign

Ja, nu har jag inte bara skaffat mig en ny header, utan också en helt ny bloggdesign. Jag hittade denna fina design hos Tescho. Dock har jag ju ändrat bilder till mina bilder och så har jag ju skrivit dit mitt namn också lite snyggt.

Jag kommer nog få kläm på det här så småningom så jag kan göra mig en egen bloggdesign!

Har även bestämt mig för att vara lite mer seriös när det gäller att skriva, var såhär nära på att ta bort allt som jag skrivit innan, men ångrade mig, för det är alltför mycket arbete.

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0