Några veckor kvar nu bara!

Det känns som att jag ska åka till Härnösand.. Snart! Men det är inte snart, oturligt nog..

Igår fick hästen ett grått fleecetäcke av Agneta, mycket snällt av henne, köpt på ÖB för 17kr, vilket kap! Haha!

Och på fredag ska vi ha skrivit in våran prao (APU, praktik) plats på internet. Jag har inte ens hittat någon? Jag måste maila hundställena som jag hittade lite här och där. Hoppas jag får något bra med bra tider iallafall, och så det är lätt att ta sig dit.

/J






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0