Morgon!

Nu kan jag se! Jag har linser i och det tog inte alls lång tid (ironi?). Ska fia mig nu, ska gå till tåget 11, men jag börjar 12, hur dåligt är inte det? måste gå en timme innan jag börjar för att hinna med allt.. Jaja, jag vet vad min frukost ska bli, så då kommer det gå fort att äta, vegetariska nudlar, mums! hur jag ska håret, det vet jag inte, skor, det vet jag inte, kläder, det vet jag inte heller. Jag har full koll alltså (detta var ironi). Men jag har gjort klart Kretslopps saken vi skulle lämna in idag, har även skickat det till min lärare, och det är färgglatt. Men nu kom jag på att jag glömt skriva lite saker... Får gå in på mor och fars data igen. Skit!

/J

Emelie [essberg.blogg.se]

Åker du tåg till skolan?? :O

2010-01-13 | 12:47:51 | http://essberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0