Inköp

Igår efter skolan åkte jag och mamma till posten i Mölndal och hämtade mitt moppekörkort, som numera ser ut som ett bilkörkort, lite coolt. Sedan åkte vi vidare till Kållered och där gick vi in på Wettergrens och jag fick handlat fem skrivböcker till skolan, och lite mer stift till min stiftpenna. En skrivbok kostade 29:-, inte så farligt, och stiften kostade 17. Så vi betalade alltså 162:- för allt. Sedan handlade jag även puder på KICKS från dream matte, och jag vet faktiskt inte hur mycket det kostade, mamma betalade.


"Det braiga är att böckerna är i olika färger, så jag kan
skilja dem åt till de olika ämnena vi har i skolan"

/J






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0