Godmorgon

Fint väder idag, kul att jag startar mitt blogginlägg med en typisk svensk fras "Fint väder idag". Jaja, klaga inte, hade inget bättre att skriva.

Trött som satan är jag just nu, vill bara slänga mig i sängen och sova, sova, sova. Men har redan legat och dragit mig i sängen en timme extra idag, snoozade hela tiden, ändrade alarm tiden och Gud vet vad. Jag behöver nog få igång min besöksmätare, den har stannat på 2-5 besök. Det är ju inte precis, mycket om jag får säga det så. Men jag vet inte hur jag ska få igång den, och få den att röra på sig.. Jag vill någon gång få iallafal 2O besök! Men det är nog önsketänkande, skriver ju inget jätteintressant här ändå, men jag försöker!

Nu ska jag ner och äta frukost iallafall, annars dör jag nog av hunger i skolan... Slutar halv fem idag föresten, YÄY, not!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0