Fortfarande kallt och härligt

Fick reda på att innan APUn som vi har vecka 15-17 så har vi lov, vecka 14 då alltså. Tar mig nu en funderare om jag vågar fråga mamma om jag får åka till Härnösand den veckan, jag och älsklingen träffas ju mer eller mindre kanske 2 månader varje år, känns hemskt.. Vill träffa han lite mer så jag hoppas mamma förstår vad jag menar.

Jag började ju som sagt 12 idag i skolan, slutade 1O över fyra. Fy tusan! Kommer hem vid fem varje onsdag, och tisdag. Orkar inte...



/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0