Dagen.

Skolan var jag i först, åkte tåg tidigt på morgonen, tog det tåg som gick 25 över 7, för tidigt för mig... Sedan hade vi matte, inget speciellt som hände då, jag var duktig och räknade dit vi skulle, efter matten skulle vi ha Svenska, men, läraren var sjuk så vi hade håltimme tills klockan var 2O över 12. Sedan hade vi Djursjukvård, och ingen Engelska! Härligt att sluta klockan 2 på fredagar för omväxlingsskull.

Min syster låter mig även använda "lille" Enzo till skolan om jag väljer hundträningen eller vad det nu är. Skulle faktiskt vilja, även om jag inte är så bra på att träna just hundar, men det är nog inte bara jag som är nybörjare?

Hade insläppet i stallet idag, tog in alla hästar själv, trots min träningsvärk i låren. Det var rätt skönt ändå, att få röra lite på sig, och inga i stallet mer än jag, mamma, Agneta och Zally. Härligt.


"Bilden är tagen för rätt lääängesen."

/J






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0