A new week, new strength...

Imorgon är det skola igen, blev ingen körning idag även om pappa lovat mig. Jag har världens bästa föräldrar, om man tänker efter. De gör det som de tycker är bäst, även om de inte tillåter mig att åka dit vecka 14 så har mamma gett mig ett "plåster på såren" så att säga. Och vad det är säger jag inte, inte till någon. Så ni får faktiskt undra vad det är, tänk så det knakar, tänk så mycket så ni inte kan sova, och sedan kanske ni kommer på det?

Ska iallafall åka till H-sand vecka 7 då vi har sportlov, åker lördagen den 13:e och åker hem lördagen en vecka efter, tillsammans med min älskling då. Jag fyller år på måndagen och sötnosen ville vara här på min födelsedag, han är underbar!


"Super Mario i hagen. Vad passar inte bättre till ett vitt väder om inte en vit häst?"

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0