Verkligen? Klockan 3?

När jag och Amanda åkte tåget vid Mölndal idag så gick det på en man (i Mölndal då), han gick på nästan som en vanlig man, observera nästan. Han gick mot de hängarna som är i i ett stålrör vid dörrarna (vi satt med ryggen mot där han som kör tåget sitter) och tog tag i två stycken och hängde sig bakåt och sa "Dagens stretching", jag började genast knappra på min iPod så jag skulle tänka på något annat och inte skratta.
Detta leder mig till dagens rubrik, klockan 3? Blir man verkligen full vid den tiden?

Det är repris på The Vampire Diaries, varför gör dem filmer som är lik Twilight? Dem förstör det bara!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0