Torsdag.

Dag 6 i paradiset, rätt härligt om jag får säga det själv.

Här idag är det strålande sol, och det snöar! Precis som om man vore i fjällen där man åker skidor, så nu ska jag ta på mig långkallingar, termobyxor, varma kläder, vantar, mössa, halsduk, sätta på min pjäxorna och ta skidorna, sedan blir det till att åka i backarna, NOT! Men det kunde ju ha varit så, eller?

 

Måste även säga att Apple (Makkys lillasyster) är sjukligt besatt av Vanessa Hudgens! Det är rätt skrämmande faktiskt, överallt på Makkys data så har hon bilder på henne, bilder på henne själv där det står att hon är den riktiga Vanessa Hudgens. Och hon har tillochmed skapat en msn där hon heter något med Vanessa, hon låtsas till och med vara henne! Haha!
Och till mig har hon sagt att hon inte gillar henne, pffff.

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0