Snart myndig

Kan ni tänka er, jag fyller snart, snart 18 år! Den 22 februari för att vara exakt, snacka om att jag skulle bli underbart glad om jag vann Foki's tävling + att min kille kommer hit ända från Härnösand, tillsammans med mig då. Underbart!

Jag försöker klura ut min önskelista till mamma och pappa, kommit på några saker nu, mer kommer nog att "poppa" upp i mitt huvud inom kort.

/J

Cassandra

sv: ja men det är därför jag tillbringar typ 90 % av min vakna tid där xD Sen så är det också för att vi inte har setts än ;)

2010-02-08 | 22:04:48 | http://windsofchange.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0