Slutelilut!

Nu är mitt kalas fullbordat och slut med andra ord. Fick massvis av fina grejer, kan försöka rabbla upp några;

1.1OOkr
Örhängen och ett halsband
Smyckeshängare
Blommor
Nagelkits grejer samt fransk manikyr
Två presentkort på KICKS
Ett presentkort på BikBok
Dummy (
godis)
Cappuccino med daim i
I korgen fick jag:
Läppsyl format som en burk
4 flaskor med Xider
Chips
En nallebjörn
Blommor
Godis
Toffsar
Ett fint ljus
En jättesöt tröja(!)
En filt
Ett handgjort halsband
En blå sparGRIS
Tre skräckfilmer i en box; 28 dagar senare - The Sin Eater - The hills have eyes
After Eight choklad
En Nalle Puh anteckningsbok

Så mina systrar hade jobbat sig med den, och just det! Jag fick korgen också. Men den kan säkert komma till användning i sommar, om jag vill gå ut på picknick med Ljúfur, skulle vara jättemysigt!
Allt var jättebra! Och sedan fick jag kramar och massa fina kort!

Tack, tack!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0