Oh my Godeligod!

Ja, där var ett av mina finfina ord i rubriken. Hur som helst. Igår fick jag 14 besökare! 14!! Och jag hade bara skrivit ett inlägg ändå, var kom alla ifrån? Känns som att min besöksstatistik ökar varje dag, härligt.

Sitter nu och fixar mig lite lätt, har på mig kläder som jag aldrig brukar ha på mig annars. En sk. tunika och leggins, herregud så jag ser ut haha! Hör Evelyns musik där nere, tror hon sjunger lite och så, inte säker dock. Men jag tror det!

Nu måste jag faktiskt fortsätta att fixa iordning mig, och sätta på musiken i min iPod.

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0