Natti!

Nu ska jag bädda in min data i sitt täcke, ge den en godnatt puss och släcka ner lampan så den kan sova. Okej, inte riktigt så va, men nästan. Ska släcka ner dator iallafall, inte ljuset, än!

Har nu fixat mina naglar inför helgen.. Funderar på att ta med lite saker till H-sand, men vet inte. Orkar jag? Det kommer ju lukta när man använder det... Vi får helt enkelt se! Har iallafall skrivit en liten packlista, och tror jag är klar med att slänga ut de saker jag ska ta med (kläder) i rummet där min garderob är. Vi får se om allt det får plats, för jag kom på att jag har mer kläder som jag precis tvättat som måste med. Vi kanske får byta ut vissa saker till de saker jag faktiskt vill ha med.
Nu kom jag på en sak till jag behöver ta med, ska skriva på Djur för forskning's inlämningen. Det ska jag göra på Makkys data då jag inte är ute och går, om jag vågar!




"Ingen svart kant runt nu, orkade inte starta PS"

/J






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0