Martin och Jonatan

Tittade runt lite på Youtube på gamla Idol auditions, kom fram till min Kompis Martin och hans kompis Jonatan när dem lurade juryn. Det är kul varje gång, men Martin, du måste lära dig att skådespela lite bättre! Och nämn inte Guitar Hero(!). Haha!



/J

Hannah

Otroligt roligt att man kan spela med så som dom gjorde! :D

vet faktiskt vilka dem är (Martin), alltså dom har gått i samma skola som mej och gick i min syrras årskurs :)

2010-02-27 | 16:00:19 | http://hannahjosefiin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0