LOV

Eller ja, inte precis lov, lov, men det är ju ändå lov, på något vis. Men imorgon åker jag, underbart! Men tråkigt att sitta på tåg i 7-8 timmar helt själv.. Men, jag har fått en liten "goodie-bag" av mamma med chips, godis, PUCKO och två tidningar. Och så ska jag ta mig i kragen och läsa Twilight böckerna jag fick i julklapp (som jag inte önskade mig).
Mamma hade med sig vantar och en mössa idag, mycket sköna vantar och jag gillar dem mycket!

Nu ska jag äta lite mat, har inte gjort det sedan.. Lunch och då köpte jag en cheeseburgare och en liten cola på McDonalds

PUSSEN! Nej, jag skojade bara, är rätt hyper nu... Fick nämligen ett VG- på ett farmakologi test som vi hade i onsdags. Underbart! Jag halkade även på väg till tåget, hamnade på alla fyra på marken, shit happends to everyone, eller hur?

IMORGON!

/J

Tew

Jag ramlade i onsdags på väg till Blå Stjärnan, mitt i stan så alla människor och bilar tittade på mig, haha

2010-02-12 | 18:26:53 | http://flowerdrops.blogg.se/
Emelie [essberg.blogg.se]

Läs dom ;D Du kommer älska dem! Mycket bättre än filmerna!

2010-02-13 | 23:27:03 | http://essberg.blogg.se/
ebba

Gött att du äntligen tar tag i det och läser böckerna! New Moon är den bästa.. Ja ja, JULIA! VI FICK VG-! Är vi bäst eller bäst? I think we are!

2010-02-15 | 18:07:06 | http://www.ebbamichaela.bubbleroom.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0