Läxfri dag

Var precis i stallet, red inte. Men proppen gick i stallet och i paddocken, men flickorna i stallet var hurtiga och fick det snabbt fixat! Jag stod utanför då mamma höll på att mocka, och där lekte jag med Zally och jag höll på att frysa ihjäl.

Vann inte heller tävlingen hos Foki, inte så förvånat måste jag säga. Hon har en ny tävling, men orkar inte vara med i den. Ska nog duscha nu, och slänga mina byxor i tvätten och sedan börja lägga fram kläder till resan på lördag!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0