"Knuff i baken"

När tåget kom till Kållered så var folk oerhört ovanligt långsamma att gå av tåget, och folk stod i vägen för de som skulle gå av (varför kan folk inte akta på sig?). Så var det en man (utlänning) som skulle stämpla av, när han gjort det, stod han där och tittade på trappstegen framför honom, och bakom honom var det en stod kö. Sedan såg jag en gammal kvinna få nästan som.. Panik när ljudsignalen hördes om att dörrarna skulle stängas. Hon knuffade av mannen och sa någonting till honom, och han bara tittade chockerat på henne och gick sedan.

På tal om något helt annat så vill Makky på Green Day i Göteborg i Juni (tror jag). Han vill dit med Maenard och deras kompis. Men det är bara de övre läktarna som har platser kvar (idiot, för de släppte ju biljetterna i måndags), så han vill inte köpa. Det är ju kul att gå ändå och höra, och se dem även om man är långt bort. Det märkte jag, det är mäktigt!

/J






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0