Kalas

Idag blir det "kalas" här hemma, för mig då som fyllt 18. För släkt och vänner.. Känns som att det inte blir så många som kommer för häromdan så hörde jag mamma och pappa prata om att ingen hade svarat på antingen mail eller telefon. Så det blir väl jag, mamma, pappa, systrarna, möjligtvis deras män, Inger, Arne och säkert inga fler än så?...

Har föresten åkt på en förkyldning, och jag har precis lärt mig hur man stavar det rätt! Innan skrev jag försyldning, det är ju rätt logiskt, eller hur. Men mamma sa att det stavas förkyldning! Så nu vet jag det!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0