Irriterande

Här sitter jag med glass bredvid mig och i käften. Sitter och glor lite på tv/datorn, och hör dunka, dunka musik i öronen i princip hela tiden. Grannen som inte förstått att det är rätt tunna väggar här och de inte längre bor i villa. Dem är något... Irriterande när dem inte förstår att dem faktiskt har grannar som irriterar sig, är nära varje gång dem har hög musik på att gå till dem och knacka på och ge dem hålla käften! Inte lätt för dem som har ont i huvudet och hör dunka, dunka i huvudet hela tiden...


"Känner mig lite såhär nu, gaaaah! Makky är fotografen ;D"

/J



Cassandra

sv: hahaha! jaa samma här, han var såå jävla cool! :D

2010-02-25 | 22:16:56 | http://windsofchange.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0