Godkväll!

Har faktiskt inget "nytt" att skriva just nu för tillfället. Försöker lista ut lite vad jag ska önska mig i 18års present av mina föräldrar. Dem vill att jag ska skriva upp en önskelista, men.. Jag är inte säker på vad jag vill ha, eller jo, men ändå inte. Objektivet är jag säker på att jag vill ha, men då kommer jag kanske inte få något annat roligt, vi får se hur det blir. Hoppas på objektivet ändå, det har ju bildstabilisator och allt!

6 dagar kvar!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0