Clearasil Ultra

Ville bara tipsa er om Clearasil Ultra Treatment Scrub läs om den där. Jag har använt den ett långt tag nu och jag klagar inte alls. Den hjälper verkligen mot acne (finnar). Samt fet hy. Så länge jag använt den så har min hud blivit mycket finare och slätare än innan. Så ni ska faktiskt tro lite på reklamen om går på tv nu om den. Den hjälper verkligen! Men finnarna försvinner kanske inte sådär bra under 3 dagar som de gör på reklamen. Men nästan!



/J

Tew

Den måste jag testa när min duac tar slut!

2010-02-19 | 18:08:36 | http://flowerdrops.blogg.se/
Anonym

vars köper man den ??? har typ letat överallt!!

2010-03-15 | 17:40:50 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0