Birsta

Varit i Birsta idag, handlade 4 nagellack till mig själv. Svart, rosa och... Ja, två olika nyanser av rosa och.. Blått tror jag!
Sedan efter det promenerade vi mot Dressmann, men vi stannade på vägen i några affärer, såklart! Sedan kom vi fram till Dressmann, och jag fick (äntligen), träffa Cassandra. Vi har snackat ett tag här på bloggen, msn, sms och bilddagboken. Hon var mycket söt, trevlig och rolig! Kul att träffa dig!

Nu ska jag titta på film, äta chips och godis och dricka cola, mums!

/J






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0