Another day in paradise

Paradis och paradis, för mig är det väl det då pojkvännen är här och är söt hela tiden. Jag har fixat mig och ser nu ut som en vanlig människa isället för en... Jag vet inte vad! Mitt hår ser normalt ut istället för en hög smör. Och nu fick jag prata med någon man som ska titta på deras trummor här, i telefon. Herregud säger jag bara haha! Han pratade en riktig rolig dialekt så jag fattade liksom ingenting. Men, bättre det än att Evelyn inte fattade, det var ju hon som gav mig telefonen, och jag uppfattade att han ville titta på trummorna, och han var utanför, och han hade pratat med någon om att komma och titta på dem idag. Det uppfattade jag!

Ja, som ni ser har jag inget liv, sitter och skriver om småsaker på en hemsida som kallas blogg. Men skit samma. Jag kanske vill titta tillbaka på mitt liv senare när jag blivit äldre, då kanske jag fått alzheimers eller blivit senil. Vad vet jag.

Men nu ska jag snart äta frukost, fast.. Han är ju här och tittar på trummorna nu. Jag kanske ska vänta lite med det. Tills han gått. Jag vet inte. Och nu skriver jag bara blaja...




"Såhär ser man ut när man har tråkigt"

/J






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0