Utflykt - Mannaminne

Ja, jag har lite tid att redigera bilder nu här på kvällskvisten, så det blir två inlägg, om nu någon bryr sig... Men hur som helst! Makky tog med mig på en utflykt en dag veckan innan vi åkte ner till Göteborg, han tog en dag ledigt från jobbet och vi åkte uppåt i landet, till Kramfors tror jag, och det ligger ju en bit. Sedan åkte vi av motorvägen och in på en väldigt krokig väg och det var verkligen vackert där... Dock kunde vi inte stanna så jag kunde ta kort, det var bilar bakom oss och inte en "stanna och fota"-väg.. Så jag fick bita ihop! Men det blev ändå inte mycket fotande när vi nådde våran destination, ett ställe som heter Mannaminne. Det är nästan som ett museum där de samlat på sig flera olika saker från olika delar av världen, de har även en spårvagn från Göteborg, ett hus om Norge, ett hus om dragspel.. Ja dem har allt i princip! Och de bygger fortfarande, det är ju inte klart utan det blir större och större. Rätt intressant!






/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0