Tävlingskläder - CHECK

Nu ska jag visa lite bilder på de tävlingskläder jag köpte från Börjes Tingsryd och de är väldigt fina, även om jag ser ut som en man i kavajen hehe!


"Ridkavaj för 385 kr"

"Vita ridbyxor för 208 kr"

"Islandsridbyxor för 475 kr"

"Vi köpte ett vitt shabrak för 75 kr, dock inte det som är på bilden, hittade inte det vi köpte på deras hemsida.."


/J

Mina

Sv: Så klart! :D Absolut, tack så jättemycket :D Länkar till dig med :D

2010-08-14 | 23:00:14 | http://minacoxner.blogg.se/
Samanta

Älskar islandsridbyxorna! Har du kanske något tips på där man kan hitta snygga islandsridbyxor? Tacksam för svar.

2010-08-16 | 15:40:23 | http://samantas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0