Islandshästen min

Detta inlägg kommer nu att vara tillägnat till min häst Ljúfur från Bäsna. Han är efter Feykir från Knutshyttan som han, enligt mig, är väldigt lik. Sådan pappa sådan son så att säga, inte än! Men snart. I utseendet, hihi!
Ljúfur och jag har tävlat en gång på riktigt, och även en träningstävling, på träningstävlingen kom vi på tredje plats, och på den riktiga tävlingen kom vi dock inte till final... Fick fel galopp, men sånt händer väl även de bästa.










"Han har världens finaste hästögon!"

/J

Samanta

Han är verkligen jättefin! Hoppas att jag också en dag blir hästägare, längtar! :)

2010-08-30 | 18:46:50 | http://samantas.blogg.se/
Mina

Jättevackra bilder :D Hoppas allt är bra med dig!

2011-01-09 | 13:36:13 | http://minacoxner.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0