Hunden

Nu har vi storfrämmat här i huset, och vi ska ha det under en vecka. Nämligen min systers söta (men galna) hund Enzo! Han är blandning mellan schäfer, rottis och amstaff. Otroligt gullig och duktig (ibland) men såå pigg... Tog en evighet för oss att få han att lägga sig ner nu och sova... Förhoppningsvis håller han sig lugn hela natten! Jag är dock otrolig över hur det blir när jag ska gå på toa och fixa mig... Han börjar nämligen gny om man går på toa!

Vill även tillägga att jag saknar min älskling extremt!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0