Helg

Nu är det helg, och jag har gått i skolan i 3 dagar, redan trött, nästan lite pinsamt.. Men nu har vi praktik i 3 veckor, fast vi blir borta 4 veckor från skolan då vi ska ha basmaskinskörning (traktor) en vecka under praktiken. Jag ska praktisera på Arkens Zoo i Sisjön, har rätt okej arbetstider, får se om jag hinner till stallet innan det blir mörkt, men det hoppas jag att jag gör! Det gick ju så himla bra igår. Och idag har hästen rast från ridandet för denna veckan.

Jag kommer snart lägga ut de allra sista bilderna som jag har från Härnösand! Jag är ju inte klar med det hihi... Nu ska jag fortsätta att glo TV och slappa lite.

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0