Fy Julia!

Känner att jag börjar bli dålig igen på att skriva blogginlägg, mina besökare i statistiken sjunker snabbare än snabbast känns det som! Det som hänt efter mitt senaste inlägg om mina kontaktlinser är att jag har nu bestämt mig för att tävla på Sävebanan nu i augusti, den 21:a rättare sagt, och det blir min första tävling ever och med min lilla snutt. Och igår tränade jag på ett lättklass program som Frida visade mig (min tränare), så nu vet jag på ett ungefär hur jag ska rida, om jag nu kommer ihåg det... Red även med 'g-boots' med tyngder i, ska rida med dem på lördag också (är stall-ledig idag, imorgon och på söndag) och då blir det till att träna på lördagen!
Igår var jag hemma hos Alex tillsammans med några andra godingar, där åt vi tacos, pratade strunt och skrattade gott. jag kom även på ett nytt ord; Päronsmet, jag har ingen aning om vad det är, men visst låter det lite gott när man säger det; P ä r o n s m e t. Jag blir lite sugen på päronsplitt nu (glassen)...

Funderar på att dra med mamma till stallet så vi kan skura klart boxen, men jag vet inte om hon orkar, men får se! Skönt att bli klar nu än i sista stund...

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0