Djurvård 3B

Det är vad jag blir imorgon. Första skoldagen är imorgon klockan 10 och jag hoppas på att få ett okej schema då det på internet ser hemskt ut! Halv 5 varje dag nästan, ingen sovmorgon.. Nej det orkar vi väl inte?! Men har bara denna veckan i skolan, sedan praktik och basmaskinskörning (traktor). Och så ska jag få med pappa upp till H-sand någon helg också.
Känner att jag är rätt trött redan nu, detta då min älskade pojkvän väckte mig vid 9-10 tiden, suck... Och sedan har jag inte gjort någonting idag, så det är väl också en anledning till att jag är trött.

Kommer nog sova gott, det regnar mysigt - men vill ändå bli kramad av min älskade pojkvän och kunna känna hans andedräkt i min nacke, härligt.



/J






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0