Det sista från Härnösand

Nu kommer de allra sista bilderna jag har att visa från Härnösand, de första bilderna är från en dag vid havet (samma dag vi var på 'upptäcktsfärd' till Mannaminne m.f) och de två sista är från dagen vi åkte hem till Göteborg och jag tog bilder på solnedgången från bilen.




"En stor avgrund? Eller vad tror du?"





"Såhär ser det ut när man skuttar på klippor i action!"


/J



Superfina kort :-) bra fotat!

2010-08-29 | 18:55:27 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0