Arken Zoo

Första dagen på praktiken, den gick rätt snabbt faktiskt, men det är väl som man säger... Att tiden går fortare då man har roligt, och jag hade väl rätt roligt där ändå, alltid någonting att göra iallafall, roligast var nog att fylla på lösvikten ('godis' till gnagare och fåglar). Men resten var roligt det med.
Sitter på min laptop nu så kan inte lägga ut bilderna på hästarna i stallet som jag tog igår, så ni får helt enkelt hålla ut till imorgon då jag kan lägga ut dem.

När jag åkte hem idag med min syster så hade jag världens huvudvärk! Det gjorde så ont så jag gick upp till mitt rum direkt och la mig under täcket. Där låg jag, tills jag var tvungen att gå ner efter 15 minuter och försöka äta, men kände att "Nej, jag kommer spy om jag äter, så ont har jag"... Så jag la mig i soffan i vardagsrummet istället och pappa kom med huvudvärkstablett och vatten, jag tog den och gick upp till mitt rum igen och la mig ner. Där låg jag igen, i kanske 3 timmar, och sov.. Och när jag vaknade var jag rätt utvilad och min huvudvärk var borta. Så nu har jag inte det längre, eller.. Jag känner nog av den lite trots allt, men det är inte som förut iallafall.

Nu vet ni hur det ligger till! Vill även säga till Makky: Jag älskar dig!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0