WTF



På något okonstigt vis så fick detta mig att inte gilla Filippinerna så som jag gjorde förut.. Vad är det roliga med att se hästar slå sönder en annan individ?! Att se de stackars märrarna bli totalt krossade av hingstar som har blivit tränade att slåss. Vad är det för fel på folk?!

/J

Tew

Vissa ser att plåga djur som ett nöje.

Har sett på aftonbladet för några år sen att några män i typ Antarktis slår ihjäl sälar och kallar det "sport."

Snacka om att bli helt jävla förbannad!

2010-04-11 | 09:52:56 | http://flowerdrops.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0