Tre timmars sömn

Inatt sov jag runt 3 timmar, endast... Knappt det tror jag. Detta pga den nedrans fullmånen (antar jag). Och mitt i natten, vid halv 2, blev jag jätte hungrig, så jag smög ner till köket och hämtade 2 äpplen och gick upp igen och åt upp båda på mindre än 5 minuter.
Så jag är lite död nu, trött och ja.. Gäspar som en gris hostar (?).

Var även i stallet idag! Hade insläppet, men innan jag började med att ta in alla hästar så red jag, eller innan jag red så ryktade jag honom. Det blev en halv Ljuffe på golvet bredvid honom. Sedan red jag i paddocken, och allt gick super! Fick han i samlad galopp i volt och han var så duktig när vi töltade.

/J

Liiinnea ♥

hej fin blogg kolla gärna in min ! :)

2010-04-27 | 16:27:24 | http://kyssss.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0