Städdag i området

Yes, det är vad vi har idag, en rätt så blåsig och molnig städdag där jag bor. Jag sitter här och tittar på när de arbetar och de arbetar för fullt! Vaknade ju för en halvtimme sedan, måste ju vakna upp på riktigt innan jag kan gå ut, och när jag väl går ut så ska jag till ICA och köpa en citron.

Jag känner att jag börjar få brist på saker att skriva om, kommer knappt ihåg vad jag skrivit och inte skrivit om... Men det kommer jag nog att komma på tills vidare. Vissa nöjer sig med lite foton, så visst, foton ska ni få (någon dag).

/J

Tew

Text och massa bilder är alltid kul. Jag måste börja ta kort på mina dagar, min blogg ser jättetråkig ut med bara massa text ._.

2010-04-17 | 11:11:33 | http://flowerdrops.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0